Ik ga naar Ghana

Joepiedepoepie, het gaat gebeuren, 4 maart stap ik in het vliegtuig om naar Ghana te gaan voor 3 maanden;
Verblijven in een Afrikaans gastgezin, vrijwilligerswerk in een weeshuisen rond gaan reizen door Ghana. Ooitwas het een leuk idee en nu gaat het echt gebeuren!!!!!!!!

Ik heb al informatie vanuit Ghana gekregen. Mijn gastgezin woont in Walewale, dit is een dorp in het Noorden van Ghana. Het gastgezin heeft 4 kinderen, oooh wat ben ik daar blij mee! De oudste is 9 jaar, er is een tweeling van 4 jaar en de jongste is een maand...... Achgossie! Het weeshuis waar ik ga werken heet Nasia Children Home, er zitten hier kinderen van 3 tot 14 jaar. In dit weeshuis ga ik verschillende taken uitvoeren; van het verzorgen van de kinderen tot de wc's poetsen :)!

Maaaaaaaaaaar eerst moet er nog een héléboel gebeuren:
Sinterklaas, kerst, visum regelen,vaccinaties,afstuderen, snowboarden in Italie,terug naar papa/mama verhuizen, geld inzamelen voor het weeshuis, cadeautjes kopenen noem maar op....

Het lijkt nog enorm ver weg, maar volgens mij is alles sneller voorbij dan ik denk :). Gelukkig maar... want in gedachten zit ik al in Ghana :)

Reacties

Reacties

Inge

Gaaf Pita! Go for it meis, make your dreams happen :) :) Succes in je laatste weken, die zullen sneller voorbij gaan dan je denkt! Explore!

Yvonne

Als je bij Google Nasia Children Home ingeeft zie je bovenaan: pita.reismee.nl !! Toen je jouw eerste verhaal postte leek alles nog zo ver weg, was er nog veel te doen. Zoals je me al schreef: gelukkig zien we elkaar donderdag nog. Kunnen we de spierpijn van gisteren wegdansen ;-) . Ook van jouw zumba evenement heb je weer een groot succes gemaakt. Veel positieve gedachten zullen met je meereizen. Je bent een echte kanjer en we wensen je dat al je dromen waar worden de komende drie maanden. Alle goeds en liefs ook namens Hans, Yvonne

Boy en Plaza

He Piet(a),
Aankomende zondag is het zover. Leuk dat we je kunnen volgen in Ghana. Dit zal ik in ieder geval proberen te doen! tot snel....... Groetjes en heel veel plezier Boy

Sandra

Ja Pita toen leek het nog zover weg en nu vertrek je al!
Geniet er echt heel erg van!!!

Bert

Hallo Pita,
Op het ROC heb je iets opgebouwd, neergezet en afgesloten met een geweldig slotakkoord. Heb een mooie tijd in Ghana. We zullen je blijven volgen.
Groeten,
Bert

Maurice Vrolijks

Hoi Pita!!!!!

Ik hoop dat je in de gelegenheid bent om deze mail te lezen.

Alles ok daar?
Zal vast even wennen zijn. Ik hoop je je draai kunt vinden.

Ik heb een vraag aan je:

5 april is er op het ROC een onderwijsconferentie voor docenten.
Het leek mij een leuk idee om sóchtends (ongeveer 9.30 uur plaatselijke tijd!) te skypen!
Een kort gesprekje met Hanneke op groot scherm! Lijkt me geweldig!
We hebben hiervoor een bedrag over voor het goede doel.

Dit moet natuurlijk wel allemaal te realiseren zijn.

Laat svp weten of je dit een leuk idee vindt. Kijken we daarna wel hoe we dit gaan oppakken.


Veel succes!!

Groet, Maurice
0619975948

Yvonne

DOEN!!!!!

Liedeke

Pitaaa!!
het klinkt super allemaal, ik ben zeeer jaloers op het mooie weer daar! heel veel plezier nog en ik verheug me al op de volgende blog :)
Lieeefsss

Inge

Hartstikke leuk Pita, keep it up and enjoy!!! :) :) :)

lambert simons en claudia blanken

He Pita, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Leuk om je verhalen te lezen. Veel plezier en geniet volop.Dikke kus van Lambert en Claudia

els houtzager

`hallo pita zie dat je jarig geweest bent zal wel te laat zijn, maar ja hoop dat je goed naar je zin hebt en geniet ervan els fire

Yvonne

EN, heb je het gedaan Pita?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active