Morgen vertrek ik naar Ghana

Afscheid is de deur naar de toekomst :-)

Morgen is het EINDELIJK zover; ik vertrek voor 3 maanden naar Ghana. Alles is hier in Nederland geregeld; paspoort, visum, inentingen, vliegticket, en mijn grote vriend, mn backpack, staat al te wachten op mij :)

Afgelopen week heb ik m'n zumba evenement gehad voor mijn weeshuis. 1,5 uur gedanst met ruim 80 dames (en 4 geweldige heren!!!). Het was een moment dat je kon doneren voor mijn weeshuis; Deze avond heb ik 329,85 euro opgehaald... ONGELOFELIJK! Maar behalve dit heb ik ook veel geld op mijn rekening gekregen; om precies te zijn heb ik nu 1413,45 euro.....woooow!
Ontzettend bedankt voor al het geld en via deze blog laat ik weten wat ik ga doen met al het geld!

Morgen om 15.15 stap ik het vliegtuig in om naar Ghana te gaan. Mama, papa en mijn broer gaan mij uitzwaaien, heeel fijn! De eerste week ga ik in Accra (hoofdstad Ghana) een orientatieweek krijgen, van taallessen tot dansen (!!!). Ik verblijf in een hostel met nog meer vrijwilligers, ook Nederlanders! Donderdagochtend vertrek ik vervolgens zelf naar Techiman, dit ligt in Midden Ghana, dit gaat dus wel ff duren voordat ik erbij.

In mijn berichtje in November heb ik gezegd dat ik naar Nasia Children Home weeshuis ga, dit is ondertussen veranderd. Ik zit dus in Techiman en mijn weeshuis heet 'Frankmay New Life Orphanage'. De leeftijd van de kinderen zijn van 1 tot 17 jaar. Mijn taken hier worden enorm divers, van kinderen verzorgen tot huiswerk maken tot de wc's (als ze die hebben?) schoon maken.

En natuuurlijk ga ik ook door Ghana reizen :), ik hoop heel ghana te kunnen zien :) (al is Ghana wel groot).

Ontzettend bedankt voor alle lieve kaartjes, mailtjes en cadeautjes :-).....en mijn eerst volgende berichtje komt vanuit Ghana (aaaaaaaaaaah)

Doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeei!
Pita

Ohja, als je kijkt bij 'foto's' en kijkt bij 'video's' heb ik van alles geplaatst van het evenement. Gemaakt door Amir :D THAAAAANKS!!!

Reacties

Reacties

Artlinda

Hoiii lieve Pita,

Wat klinkt dit gaaf zeg! Nog een paar uurtjes en dan zit jij in Ghana! Ik wens je een hele mooie reis en tijd in Ghana. Ik zal je blijven volgen want ik ben heel erg benieuwd naar jou ervaringen! Xx

Sandra

Ik blijf je volgen! Ik ben zooo ontzettend benieuwd naar je verhalen en je foto's! Laat ons maar ten volle meegenieten van je leuke ervaring! Knuffies

Inge

Hey Pita, hartstikke gaaf dat je reis nu eindelijk gaat beginnen!!! Ik wens je ontzettend veel plezier, mooie momenten, good energy and a healthy dose of travelers experience ;) :) Komt helemaal goed volgens mij! Keep us updated! xx Inge

Yvonne

Heb je nieuwe bestemming opgezocht: dat ligt dicht bij Boabeng Fiema Monkey Sanctuary. Lijkt een enorm natuurpark. Wie weet je eerste reis? Morgen gaat het echt gebeuren. Ik heb er alle vertrouwen in: jij gaat ook hiervan weer een stralend succes maken. Wat zullen ze blij zijn met je!! Liefs, Yvonne

Manon

Hee Pita!

Ziet er mooi uit hoor deze site! Ben heel benieuwd naar al je verhalen en foto's, dus zal hier zeker regelmatig terugkomen. Jij bent nu als het goed is geland (tis nu half 11, bij jou half 10). Wat onwerkelijk toch hè!
Geniet van elke minuut daar!
Liefs, Manon

Marie-José

Hallo Pita,

Op het moment dat ik dit schrijf zit je net in de lucht, als alles tenminste op tijd is gegaan.

Maar nu jij dit leest ben je dus in Ghana, gaaaaaaaaaaaf meis. Ik blijf je volgen en hoop op een te gek verslag.

Geniet er van.

Groetjes,

Marie-José

Toinny

Dag stoere Pita,
De kinderen in het weeshuis boffen maar met jou. Ik wens je een hele bijzondere reis toe.
Lieve groet Toinny

Marianne

Hallo Pita......

Hartstikke leuk dat we je mogen volgen tijdens je reis/verblijf in Ghana bij de weeskindjes. Super hoor.... Ben je toch nog een beetje in "hier" en niet zo ver weg.
Ik wens jouw in ieder geval een hele leuke tijd....
in het zonnig Afrika. (brrrrrrrrrr.... wat is het hier koud zeg)

Groetjes van Marianne,

Melissa P

Pietjeee!

ik wens je echt heeeel veel succes in Ghanaaa en wordt zelf niet t'e bruin he!! hahaha
Geniet er heeeeeeel veeeeeeeel van!!!

Dikkkeeeee kuuusssssss xxxxx
Melissa Pijman

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active